2012. július 11., szerda

DIY - Üzenőtábla

Kellőképp sok üzenőtáblát láttam már ahhoz, hogy eldönthessem, egy ilyen nekem is kell. Ebben a formációban a sokféleség a legjobb. Bármikor változtatható, és bármilyen színvilág, forma- és anyagválasztás a rendelkezésre áll.
A képeket csak este volt időm elkészíteni, így nem igazán adják vissza a színeit. A koncepció a meggyszínű bútorokkal harmonizáló, fekete-fehér kiegészítők további fokozása volt. Így született meg az alábbi parafa üzenőtábla.


A fakeretet akril meggyszínű sprayvel fújtam le két rétegben. A száradás után a parafára ragasztottam kétoldalú ragasztóval a fekete-fehér tapétát, majd kereteztem meggyszínű szalaggal, és rajzszöggel. Akasztónak szintén szaténszalagot használtam fekete és fehér színben masnis rögzítéssel.
A legkellemesebb rész, amikor tartalommal lehet megtölteni és gyönyörködhet benne az ember.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...