2012. augusztus 5., vasárnap

DIY - Szalvétagyűrű újratöltve

Bár a hőmérő még közelít a 35 fokhoz, és szerencsére még a hipermaketekben nem télapók, és szaloncukor van a polcokon, ennek ellenére nekem a héten szöszmötölni támadt kedvem, és fejben a karácsonyt rakosgatni építőköveiből. Persze nem csak hűs, ősz délutánon lehet barkácsolni, de én most kimondottan a karácsonyunkat szeretném megalapozni. 
Karácsony közeledtével szeretek a részletekbe beleveszni (viszont a program olyankor az életem minden területén elég sűrű), és képes vagyok akár egy napot is rászánni valami apróságra, ami lehet fel sem tűnik másnak, de az összhanghoz nagyon indokolt.
Így sikerült egy napot a szalvétagyűrűk előkészítésével foglalkoznom. A bolti kínálat általában eléggé forma- és színhiányos, vagy nekem extrém az elképzelésem (?!), így mindenképp azt láttam megoldásnak, ha készítek magamnak méretben, színben, és dekorációban megfelelőt. Valamint, hogy a környezettudatosságot is erősítsem, üres alu palackok újrahasznosításával készült.
A díszítést még nem tettem rá, így még nem a végleges formáját láthatjátok, de az alap már biztos.
Szétvágott alu palackokból csíkokat vágtam, azt papír alapú ragasztószalaggal körberagasztottam, majd varrócérnával milliméterről milliméterre bevontam a kívánt színűre.



A cérna nagyon szép struktúrát adott a gyűrűknek, ahogy szorosan egymás mellé tekertem. Így néznek ki most, félkész állapotukban.


Barna szalaggal fogom tovább erősíteni az összhatást (mert a karácsonyt narancs-étcsoki színűre tervezem), valamint gombokkal, vagy gyönggyel fogom még kivarrni, de ez majd csak közvetlen karácsony előtt lesz esedékes, ha minden összeállt. Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...