2012. november 29., csütörtök

Adventi készülődés - Adventi koszorú

Nagyjából egy hónappal ezelőtt kezdtem el készülni az év szerintem legszebb - és okosan felkészülve a legstresszmentesebb - ünnepére.
Mostanra már készítettem narancsot, és előkészítettem dekorációs motívumokat. Viszont egy fő helyet elfoglaló elem még várat magára. Az adventi koszorú. Kicsit speciális nálunk az igény a "koszorúra". Legyen, de ne legyen koszorú alakú. Így készült néhány évvel ezelőtt mézeskalácsból, és most újra el szeretném készíteni. Mi is illene jobban a fahéj-narancs témájú dekorációhoz? Egy extra fahéj illatú koszorú. Hogy ne kelljen sietni, ma elkészítem a tésztát. Holnap pedig feldíszítem. És vasárnap az első gyertyát meg is lehet gyújtani.

Íme a régi koszorú:



És az új ötletek, amik közül még nem sikerült választani:





Valamint a recept:
Hozzávalók:
600 g liszt

150 g porcukor
2 ek mézes fűszerkeverék (fogyasztásra csak 1 ek)
1 tk szódabikarbóna
200 g olvasztott méz
1 tojás
250 g vaj

Elkészítés:

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk és egy órára hűtőbe tesszük. Lisztezett gyúródeszkán nyújtjuk és tetszés szerinti formákat szaggatunk. Sütőpapírral bélelt tepsibe rakjuk és 180 fokra melegített sütőben 5-6 perc alatt megsütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...