2013. november 3., vasárnap

Karácsony 2013 (4) - Kotta és hópehely

Az időjárás az idei évben nekem kedvem, egyenlőre úgy tűnik. Bár még jó néhány hét van az ünnepekig, de egyre téliesebbek a reggelek, amik megadják a kellő lökést ahhoz, hogy a gondolataim a karácsony fele kalandozzanak el.
Most még van időm aprólékos dolgokra. Nem kell azon aggódnom, hogy más fontos tevékenységtől veszem el az időt. 
Így jutott eszembe a kotta és a hópihe összevegyítése egy felületre.



Bár nem túl bonyolult az elkészítése, éde szerintem az eredmény annál mutatósabb.
A képkeret a hálószoba állandó dekorációs eleme lesz, csak a képek fognak változni, ezért a fix szín, amit kapott.


1. kerestem egy karácsonyi kottát a pinteresten, kinyomtattam, méretre vágtam a kerethez


2. megtisztítottam a keretet a festés előtt


3. megrajzoltam a mintát, és összekészítettem a kellékeket


4. maszkoló ragasztóval kijelöltem a minta széleit a könnyebb festéshez


5. két rétegben festettem minden színt


6. az első szín száradása után a festett felületre került a ragasztó


7. majd a másik mintánál is ugyanezzel az eljárással festettem a világos és sötét négyzeteket is


8. a strasszköveket is ráragasztottam a keretre



9. a kottára megrajzoltam halványan a hópihe mintáját


10. régen egy másik típusú ragasztót használtam 3D-s mintázáshoz, megszűnése után ezt a márkát találtam alkalmasnak a dekoráláshoz (a kiöntő nyílás elég nagy, így aprólékos mintát nem lehet vele készíteni, de most nem is az volt a cél)


11. a ragasztós alap felvitele után rászórtam a glitterport (a legnagyobb választék műkörmös alapanyag boltban van, az ára is egész barátságos a művészboltokhoz képest) , majd vártam a száradást



12. a hópihe összes részletét megrajzoltam, beglittereztem, hagytam száradni


13. a végeredmény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...