2014. november 23., vasárnap

Advent 2014 - DIY adventi asztaldísz gyorsan

Hosszú ideje nem írtam bejegyzést. De most eljött a változás ideje.
Újra advent közeledik, és újra van ok a sokszínű, és csillogó díszítésre. Nálam a karácsony egyet jelent a csillogó díszekkel, a csillagszóróval, a sok-sok gyertyával, világító díszekkel, így általában ezek meg is jelennek nálunk észrevétlenül mostanság.


Minden évben felmerül, hogy mivel helyettesítsem az adventi koszorút, mert nem túl nagy favorit nálunk. Az idei évben remélhetőleg egy jól kombinálható alapdarabot sikerült készíteni. Megmutatom, mi sikerült. Igazán könnyen elkészíthető.

Szeretem a svéd lakberendezési áruház kínálatát karácsonykor. Inspirálóan hat. Az idei évben véglegesítettük, hogy ha karácsony, akkor a hozzánk és a lakáshoz a kék-piros-fehér illik leginkább. Ezt fogjuk erősíteni a következő években. Ezért választottuk a nagy piros kaspót, a fehér-piros adventi gyertyákat, valamint a kék boákat (bár az egy másik karácsonyi vásárból származik) Tűzőhabot szereztem még be, hogy biztos alapot képezzen a gyertyáknak. Valamint gémkapcsokat szoktam a gyertyák aljába olvasztani, hogy biztosan ne dőljenek fel a gyertyák, főleg, ha épp meg vannak gyújtva.


Első lépésként méretre igazítottam a tűzőhabot.


Majd a gémkapcsokat egy fogó segítségével kiegyenesítettem, és félbevágtam. (lehet sima, erős dróttal is dolgozni, de az épp nem volt kéznél)


A drótok egyik végét alaposan felmelegítettem egy gyertya lángjánál, majd hagytam, hogy a forró drót hője "dolgozzon", és könnyedén beleszúrtam a gyertyák talpába.


Nem baj, ha nem tökéletesen függőlegesek az így kapott drótok, mert így még jobban tart a tűzőhabban, nem billegnek a gyertyák.


Már csak a boa körbe tekergetése maradt hátra. Először úgy terveztem, hogy a gyertyák közé is tekerek, de az a verzió annyira nem tetszett, így inkább tömbösítve hagytam őket, és csak a kaspó széléhez került boa. (a boában levő vékony drót miatt nem is kellett tűzni, könnyű volt a réseket így is kitölteni)


A végeredmény pedig így néz ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...