2016. szeptember 1., csütörtök

Szeptember: Rajz kihívás - Miért ne?

Voltak régebben próbálkozások ilyen-olyan kihívások kapcsán, de valahogy a közepe táján mindig elfogyott a lendület. (azért is nem posztoltam a rajzokat)
Több helyen is azt olvastam, hogy a szeptember 1. az új január 1. Na... ha már új év, akkor egy új szokást sem árt meghonosítanom.
Most egy #firkaésirka hashtaggel ellátott kihívásba fogtam bele. Azt tűztem ki célul, hogy könnyed firkákkal szórakoztatom magam -és ha másnak tetszik, az még pluszban szerencsés-, és gyakorlom a szépírásomat.
Készítettem egy 30 címszavas gondolatindítót. A firkák itt is, valamint az instán és a pinteresten is követhetők. Ha kedvet kaptok, várom a Ti alkotásaitokat is. :)

Íme a címszavak:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...